Centrul
Administrativ
Centrul administrativ (în
continuare Centrul) este o subdiviziune structurală a Serviciului
Hidrometeorologic de Stat (în continuare – Serviciu), care include în
componența sa totalitatea structurilor de suport administrativ (management
instituțional, management economico-financiar, dezvoltare informațională și
geo-informațională) și este responsabilă pentru organizarea activității
acestora.
Centrul are
misiunea de a analiza situația și problemele aferente domeniului
hidrometeorologic, de a asigura realizarea obiectivelor de dezvoltare
strategică a instituției și de a promova managementul eficient al proceselor
administrative: instituționale, economico-financiare și informaționale sau
de altă natură din competența Serviciului, asigurând raportul dintre
rezultatele scontate şi costurile preconizate.
Centrul asigură realizarea
misiunii având următoarele
funcții de
bază:
- realizarea obiectivelor de
dezvoltare strategică a instituției, prin asigurarea implementării,
monitorizarea şi raportarea asupra executării documentelor de politici
aferente domeniului hidrometeorologic sau conexe;
- aplicarea actelor normative
și reglementarea juridică, prin elaborarea şi prezentarea, spre
emitere a actelor normative și administrative, potrivit domeniului de
competență, asigurarea corectitudinii și legalității aplicării acestora;
- elaborarea şi prezentarea
propunerilor de politici și de buget
pe domeniul hidrometeorologic,
prin elaborarea planului anual de activitate, precum și monitorizarea
gradului de implementare a acestuia, inclusiv elaborarea şi publicarea
rapoartelor respective;
- supravegherea şi controlul,
prin monitorizarea activităţii subdiviziunilor Serviciului, analiza
continuă sau periodică a unor informaţii potrivit competențelor,
verificarea respectării prevederilor actelor normative, realizate în
limitele şi în conformitate cu legea;
- gestionarea proceselor
administrative potrivit domeniilor de activitate / competență;
- prestarea serviciilor
publice potrivit legislației.
Centrul realizează funcţiile
stabilite în următoarele
domenii de activitate:
- managementul
resurselor umane și asistența juridică;
- managementul
documentelor și suportul informațional;
- comunicarea,
cooperarea, relațiile publice interne și internaționale;
- planificarea și
dezvoltarea economico-financiară, evidență contabilă;
- dezvoltarea tehnologiei
informațiilor și comunicațiilor (în continuare TIC),
inclusiv a
sistemelor geografice informaționale (în
continuare SIG);
- gestionarea
Fondului național de date hidrometeorologice.
Contacte: |
|
|
Şef Centrul Administrativ |
Cristina Movileanu |
tel :
(022) 77-36-03 |
|
|
e-mail: |
|